logo voor freelance WIJN professional
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Liefst een klein beeldmerk tussen de woorden Vin en Mierlo. Dit beeldmerk wil ik ook kunnen gebruiken als avatar in social media.
Bedrijfsomschrijving:
Jeroen van Mierlo werkt als freelance wijnprofessional. Hij verzorgt wijnproeverijen, workshops en wijncursussen. Ook ondersteunt hij als freelancer de wijnbranche bij proeverijen, verkoopondersteuning en evenementen. Daarnaast schrijft hij onafhankelijke proefnotities van ingezonden wijnen.
Zijn bedrijfsnaam is Vin Mierlo, Omdat hij de activiteiten zelf verricht, is gekozen voor deze merknaam, vanuit personal branding.
Doelgroep:
B2C:
Wijnliefhebbers, op zoek naar een informatieve en gezellige wijnproeverij thuis of op locatie, of wijnliefhebbers op zoek naar een wijncursus of workshop.
B2B:
De wijnbranche (webwinkels, importeurs etc) die Vin Mierlo inhuren om namens hen proeverijen te begeleiden, workshops te verzorgen of als freelance ondersteuner in de verkoop.
Daarnaast voor het onafhankelijk beoordelen van hun ingezonden wijnen, waarvan zij de proefnotities op hun website plaatsen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
- opzet: fris, herkenbaar, tijdloos.
- duidelijke link naar wijn. Bijvoorbeeld wijnglas / wijnfles / kurkentrekker
- voorkeur voor kleurcode #950000,
- logo moet ook goed in z/w kunnen.
Deze logo's spreken mij aan:
Mooi strak en gestileerd:
http://slijtersvakbeurs.nl/wijn-verlinden.html
Voorbeeld gebruik beeldmerk als avatar
http://www.vinowinkel.nl/zakelijk-referenties/
http://www.visual-wine.eu/
of nog beter: http://www.vin-malin.fr/
Of als zegel: http://www.chianticlassico.com/
Orange+Blue
-
-
Toelichting van de designer Orange+Blue:
hallo jeroen,
hierbij een strakkere variant.
met vriendelijke groet,
Roy & Jeanine -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Orange+Blue:
Beste Jeroen van Mierlo,
hierbij onze inzending. zoals verzocht in een wijnrode kleur. qua opzet gekozen voor een mix van sierlijke lettervormen (win blijft een gevoelsproduct) met strakke leesbaarheid (duidelijk, tijdloos). Gecombineerd met een zwarte strakke huisstijl ontstaat volgens ons een eigentijds karakter.
mvg.
Roy & Jeanine -
vinmierlo zegt :
Hoi Roy en Jeanine, dank voor jullie ontwerp. Maar... ik vind het iets te vrouwelijk.
Wil je 'm aanpassen met iets dikkere letters en wat minder krullen? Blaadjes en druifjes mogen blijven staan. Ik ben benieuwd! -
vinmierlo zegt :
Hoi Roy en Jeanine, dank voor jullie ontwerp. Maar... ik vind het iets te vrouwelijk.
Wil je 'm aanpassen met iets dikkere letters en wat minder krullen? Blaadjes en druifjes mogen blijven staan. Ik ben benieuwd! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-