Hierbij mijn versie met een wat speelser beeldmerk, benadrukt het sportieve wat extra inplaats van het moderne. Geeft ook wat meer dynamiek.
Met vriendelijke groeten,
Joey.
Datum start: 08-03-2012
Datum einde: 22-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo,
Hierbij mijn logo voorstel.
Het lettertype zelf straalt sportiviteit uit, maar door de cursieve versie te gebruiken wordt dit nog extra benadrukt. Helmond staat daar iets minder vetgedrukt onder, dit kan dan makkelijk veranderd worden met het voordeel dat als er een andere stad moet komen, het logo nogsteeds herkenbaar is als FysioFit.
Voor het beeldmerk heb ik een ronde vorm gebruikt welke staat voor beweging. Ik heb de F in het rondje terug laten komen. Je zou het kunnen zien als 'verbetering'. Je begint onderaan en kan tegen complicaties aanlopen (onderste streep) maar uiteindelijk kom je er met FysioFit altijd gezond en fitter uit. (bovenste streep). Dit in een frisse kleur blauw.
Met vriendelijke groeten,
Joey.
Hallo Joey,
Lettertype bevalt me wel en als helmond rechts uitgelijnd wordt nog beter. Het beeldmerk mag van mij wel iets uitdagender en gemaakt van 2 f'en. Wendy's ontwerp geeft al een goed idee van wat ik bedoel met een beeldmerk uit de ff en anders redmelon.nl. dat is echt de uitstreling van strak en uitdagend beeldmerk gebruik. mvg