Hierbij 3 nieuwe aangepaste ontwerpen. Bij de eerste 2 heb ik me laten inspireren door het kubisme, strak en zakelijk maar door het subtiele kleurgebruik en de helder witte achtergrond toch sfeervol en toegankelijk. Vooral het oranje vindt ik er goed bij passen, het roept bij mij associaties op met warmte, massage, infrarood. Bij 3de heb ik me toch laten verleiden tot het 'poppetje' maar naar mijn idee nu een functioneel poppetje. Ben benieuwd naar uw reactie.
Groet Jos Crins
Datum start: 08-03-2012
Datum einde: 22-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij mijn ontwerp waarbij ik enkele kleurvarianten aan heb toegevoegd. Het logo is strak maar door de gebogen lijnen, ook in het lettertype van FYSIOFIT heeft het toch de benodigde dynamiek. De dubbele 'F' komt terug in het beeldmerk. De gebogen lijn onder en boven het logo waarin de verwisselbare plaatsnaam is geplaatst geeft het idee van een overkoepelende organisatie met (evetueel) meer filialen. Graag hoor ik uw reactie
Met vriendelijke groet
Jos Crins
Goed over nagedacht en goed beschreven. helaas vind ik lettertype niet mooi en beeldmerk te dunnetjes en niet strak genoeg. lettertype niet te hoekig maar wel zakelijker. en meer ideeen met de f'en in het beeldmerk zijn zeker welkom. mvg
Goed over nagedacht en goed beschreven. helaas vind ik lettertype niet mooi en beeldmerk te dunnetjes en niet strak genoeg. lettertype niet te hoekig maar wel zakelijker. en meer ideeen met de f'en in het beeldmerk zijn zeker welkom. mvg