Logo voor gaming organisatie (Esports)

Datum start: 15-08-2015

Datum einde: 22-08-2015

Totaal budget: € 329.00
Nieuwste inzending
Book cover
(N)

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De naam van de gaming organisatie is Dutch Courage Gaming. De afkorting (DCG) moet in het logo terugkomen. Doelgroep zijn jongeren in de leeftijd 16-29 jaar. Kleur van het logo moet oranje bevatten (ivm nederland), eventueel in combinatie met zwart en wit.
Daarnaast is het de bedoeling dat het logo duidelijk herkenbaar is zonder al te veel tierelantijn

Bedrijfsomschrijving


Dutch Courage Gaming is een Nederlandse gaming organisatie. Onze doelstelling is om Nederlandse gamers bij elkaar te brengen om zo in teamverband te kunnen spelen. Daarmee proberen wij ervoor te zorgen dat gaming in Nederland meer op de kaart komt en talent de kans krijgt om internationaal door te breken. Dutch Courage Gaming is er niet alleen voor ervaren spelers die de ambitie hebben om de internationale top te bereiken. Wij zijn er voor iedereen die een passie heeft voor gaming en dit in teamverband met anderen wil spelen.

Doelgroep


Jongeren in de leeftijd 16-29

Kleuren, favoriete logo's, must haves


- Oranje, Zwart en/of wit
- Afkorting DCG

Designer: Karin de Wit Design Karin de Wit Design
logo-karin-de-wit-design-5iFP7Mye

Karin de Wit DesignKarin de Wit Design

N.a.v. de input. De afkorting niet meer apart als beeldmerk maar verwerkt in de volledige naam waarbij de afkorting wel duidelijk zichtbaar blijft. En met behoud van de strakke uitstraling. Spreekt het zo meer aan?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-karin-de-wit-design-09NtsTSa

Geen commentaar

Karin de Wit DesignKarin de Wit Design

Een goedemiddag,

Bedankt voor de input. Ik was al met een tweede uitvoering bezig, ondanks dat het eerste niet echt aanspreekt, laat ik toch maar even zien.

Waar ik met het ontwerp rekening heb gehouden is met een game look and feel en de jonge doelgroep. Dus niet te zakelijk.

Groet, Karin

DutchCourageGamingDutchCourageGaming

Deze ziet er inderdaad wat duidelijker en leesbaarder(haha) uit. de basis feel is straight to the point wat het een duidelijke feel geeft. 3.5/5

Karin de Wit DesignKarin de Wit Design

Haha? Sympathiek.... Zoals ik al zei was ik er al begonnen voor jullie input en daarom toch maar geplaatst. Jullie willen dus een symbool als beeldmerk en de afkorting en de naam. Strak??

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-karin-de-wit-design-qsc3oJcW

Geen commentaar

Karin de Wit DesignKarin de Wit Design

Een goedemiddag,

Bij deze mijn bijdrage voor een logo. Andere kleuren zijn uiteraard mogelijk. Elke vorm van feedback is welkom.

met vriendelijke groet,
Karin de Wit
www.karindewitdesign.nl

DutchCourageGamingDutchCourageGaming

Wij zoeken een logo waar bij voorkeur niet alleen maar de afkorting in zit. Met weinig tierlantijn bedoelen wij dat het een strak ontwerp moet zijn. In dit geval voldoet het wel aan die wens, al is de D ook te lezen als een O.

DutchCourageGamingDutchCourageGaming

Wij zoeken een logo waar bij voorkeur niet alleen maar de afkorting in zit. Met weinig tierlantijn bedoelen wij dat het een strak ontwerp moet zijn. In dit geval voldoet het wel aan die wens, al is de D ook te lezen als een O.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.