Geen commentaar
Logo voor gaming organisatie (Esports)
- Wedstrijd van: DutchCourageGaming
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-08-2015
Datum einde: 22-08-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Goededag,
Hierbij ons eerste voorstel, Een logo dat dat in een x duidelijk maakt wat dcg betekend.
De c verwerkt als power button in een onderdeel van een controller.
Dit onderdeel hebben we eerlijk gezegd al eerder gebruikt voor andere ontwerp voorstellen (let op! voorstellen, dus nog nooit daadwerkelijk gebruikt als logo of een onderdeel van een logo)
Wij kunnen u eventueel een huisstijl voorstel laten zien (vrijblijvend) om u verder te overtuigen van ons concept.
m.v.g. DutchDesignGraphica
we zijn ERG onder de indruk van dit design en zijn zeker benieuwd naar meerdere designs van jullie, het is fris duidelijk en benadrukt het gaming factor erg goed
4.5/5
Goedeavond, bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback. We gaan kijken of we een vervolg voorstel voor u kunnen maken. m.v.g. henrico van suylekom