Op je website zag ik dat je van een clean design houdt. Ik heb je bestaande logo een update gegeven met lettertypen die ook meer bij de website passen. Oranje heb ik als hoofdkleur gehouden en ik heb een optie waar blauw in is verwerkt toegevoegd.
En voor het nieuwe geboorte fotografie logo heb ik de kleuren omgedraaid, zodat het toch heel verwant is aan het originele logo, maar toch duidelijk is dat het om een ander onderdeel gaat. Ook heb ik een paar opties toegevoegd met een script letter voor een vrolijk en speels effect.
Laat me weten wat je er van vindt en of er aanpassingen nodig zijn.
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

