de associatie met een slak ontstaat denken we door het ontbreken van de diepte in het oppervlak. daarom hierbij een nieuwe variant waar middels een roerstaafje de diepte terugkomt.
eventueel ook toepasbaar zonder opspattende druppels. dit brengt echter wel minder "gevoel" over...
met vriendelijke groet,
roy & jeanine
Logo voor groothandel in (koffie)bekers
- Wedstrijd van: cupfactory
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-02-2012
Datum einde: 26-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



bedankt voor uw reactie. hierbij een aangepaste variant. door de "koffie" iets simpeler en minder dynamisch te maken en de kleuren om te draaien oogt het geheel nog iets serieuzer dan bij de vorige variant.
met vriendelijke groet,
roy & jeanine
Hm, het lijkt wel op een slak... overigens hebben wij de druppels ook gevonden op een stock website, wij willen geen problemen met rechten e.d.

beste heer, mevrouw,
hierbij onze inzending. we hebbben gekozen voor een sprekend woordmerk, waarbij de U symbool staat voor de koffiebeker. het beeld erboven staat vanzelfsprekend voor de koffie, maar straalt ook dynamiek uit en fungeert tevens als een soort 'kroontje', waardoor kwaliteit gecommuniceerd wordt.
De gekozen kleuren linken ook aan koffie. Maar het logo blijft ook bij zwartwit gebruik duidelijk herkenbaar.
met vriendelijke groet,
Roy & Jeanine
Dit logo behoort tot een van onze favorieten. Qua typografie een van de beste. Misschien dat het koffie/kroontje iets zakelijker/minder speels kan?