Geen commentaar
Datum start: 15-03-2011
Datum einde: 01-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hm… nee. Een beetje een misser

Geen commentaar
Zou werken met een woord met een i

Simpel, duidelijk strak logo. Overal toepasbaar.
De kleuren van de balletjes geven symbolisch de overige werkmaatschappijen aan. Bij alledrie de logo\'s verschillen de balletjes dus van kleur.
Interessant idee

Heco bestaat uit 3 onderdelen. De drie ballen symoliseren dit. Bij het basislogo is de grootste bal tevens de O. De 2e bal staat voor rent (ook de kleur van de tekst RENT is dezelfde kleur als de 2e bal). De 3e bal is support (de kleur van de tekst SUPPORT) is dezelfde kleur als de 3e bal). De kleuren heb ik bewust in dezelfde tint gehouden als uw huidige logo. De letters HECO zijn stevig en fors maar toch ook niet te hard vanwege de afgeronde hoeken.
Je geeft ons wat om te kiezen! Mooie spreiding van ideeën.
Ik verwacht dat mijn opdrachtgever vrijdag de 8ste een keuze zal maken.

Helder, duidelijk logo.
\"Computerhand\" drukt op Heco.
Kleur geeft o.a. het onderscheid aan
tussende verschillende divisies.
Bedankt voor je inzending
Ik vind dat je goed hebt gewerkt met de letters.
Je handje is mooi gedetailleerd. Ik weet alleen niet of een handje wel een goede keus is.