Leren is bij ons begonnen op de basisschool, waar nog met krijt op een bord werd geschreven. In dit logo is die stijl teruggebracht zodat de associatie met het leren meteen opkomt. De koffieboon in het midden is een simpel maar duidelijk beeldmerk om aan te geven waar het over gaat.
Met vriendelijke groet,
Sander
Logo voor Het Nieuwe Koffiezetten
Datum start: 23-01-2013
Datum einde: 06-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


bedankt voor de inzending!