Geen commentaar
Logo voor Houthoff Zoo Design
- Wedstrijd van: George art
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-05-2015
Datum einde: 27-05-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Dag George,
Hierbij ons tweede voorstel voor je nieuwe beeldmerk. Graag horen we wat je er van denkt.
Groet,
Dylan — studio Sust.

The lion symbolises nature and the strength of Houthoff's constructions. The abstract forms represent architecture, expertise and high-tech equipment, where the friendly color shows openness and possibilities. The logo as a whole shows professionalism and precision in building nature.

The lion symbolises nature and the strength of Houthoff's constructions. The abstract forms represent the architecture, expertise and high-tech equipment. The logo as a whole shows professionalism and precision in building nature.
Colours can of course be added