Logo voor Huidinstituut vannu
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
Ons bedrijf gaat heten Huidinstituut vannu. Vannu komt van: "van nu" en hiermee moet uitgebeeld worden dat we modern en met de tijd meegaan, dus altijd van nu.
Bedrijfsomschrijving:
Het bedrijf omvat een schoonheidssalon gericht op anti aging (huidverjonging). Tevens kun je hier zonder afspraak binnenlopen voor korte behandelingen. Ook is het gevormd in een 'winkelconcept'. Binnenlopen, korte behandeling doen, inplannen van afpraken en workshops, kopen van producten, alles is mogelijk. De uitstraling van het winkelconcept is in de trant van Apple. Aan de skinbar kan men op hun gemak producten naar wens te gebruiken, voelen en testen. Uitstraling van het bedrijf is chique en strak. Open en toegankelijk voor klanten. Op het gebied van kleur komt waarschijnlijk donkerblauw en grijs terug in de winkel. Vloeren worden licht eiken. De merken van de producten in de salon zijn Dermalogica en Pascaud. We dagen jullie creativiteit uit!
Doelgroep:
Mannen en vrouwen tussen de 35 en 55 jaar met een bovenmodaal (gezins)inkomen. De prijsstelling van behandelingen en producten ligt hoger dan gemiddeld qua concurrentie. Dit komt ook doordat de doelgroep in het hogere segment ligt. Het logo moet dit ook uitstralen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Wit,grijs, marine blauw, geel/oranje maar staan open voor alles behalve roze.
Tjeerd van der Velde vormgeving
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname, de visie achter het concept is de verzorging, zowel in beeld vertaald, als in kleurstelling typografisch. Het lettertype is een uniek weinig voorkomend lettertype en uitermate geschikt voor een logo.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn ontwerp,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-