Hallo,
Hierbij mijn nieuwe logo concept.
Toegevoegd: een voorbeeld van een visitekaartje + briefpapier.
Het beeldmerk straalt een de overgang of het proces van een oude naar nieuwe huid uit. Dit met typografie in de stijl van nu.
De kunst zit hem in de simpliciteit!
Hij valt op, is herkenbaar en sterk.
Commentaar is altijd welkom!
Mvgr,
Raoul
Datum start: 06-11-2012
Datum einde: 30-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De tekst is trouwens gewoon een voorbeeld tekst van een brief.

Hallo, bijgaand mijn nieuwe ontwerpen
bedankt voor je ontwerp, leuk dat je zo mee denkt. ik vindt dit logo als ik eerlijk ben een beetje oubollig. heb je nog andere suggesties?
Oke, Ik heb nog een aantal ontwerpen openstaan, maar zoekt u meer iets dynamisch in het beeldmerk? En de typografie van CJD? Welke kleuren? Zoals ik al zei, word ik niet graag een kopieerder genoemd dus wil ik me ook onderscheiden van de rest!
Ik hoor het graag,
Gr. Raoul

hierbij nog een andere kleurcontrast
Beste Raoul bedankt voor je verschillende logo's graag zou ik iets van je willen zien iets in de trend van de ontwerper CJD zie bij mijn ontwerpen. Zo iets vind ik mooi maar het is nog niet helemaal. Gr. Maaike
Beste Maaike
Ik ga er eens goed voor zitten. Vind u het beeldmerk mooi of het totaal (beeldmerk en logo)? Dan weet ik wat belangrijk is om aan te passen.
Gr. Raoul
Welke kleur contrasten wilt u het liefst?
Ik het graag voor u doen, maar ontwerper CJD beweert al dat ik dingen kopieer, wat niet het geval is. Dus om verdere onrust te voorkom. Ik hou u op de hoogte van mijn nieuwe ontwerpen! Graag een reactie mocht u het mooi, of minder vinden, dan kan ik daar weer op inspelen!
Dank u!
Gr. Raoul

Hallo,
Bij deze nog een voorstel voor een logo, en hierbij een resultaat hoe het zou uitzien in een huisstijl. Visitekaartje (voor en achterkant), Factuur, en envelop. Kleurgebruik is rustgevend en het logo duidelijk en strak weergeven. Dit als kenmerk voor de verzorging van de huid. Het word gekenmerkt door de balk onder het logo met "huidinstituut".
Hoop u een beetje geinspireerd te hebben, mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Gr. Raoul
De naam en adres zijn trouwens gewoon verzonnen als beeld zodat u ziet hoe het uit ziet.

Geen commentaar
concept 7
Fris en strak logo, met kleine touch aan de typografie van vannu. In het beeldmerk zijn de letters V en N van vannu verwerkt. Samen een compleet goed beeld voor een huidinstituut anno 2012!
Dit is een kopie van het ontwerp van CJD, slecht uitgevoerd overigens.
kopie? heb je wel eens goed gekeken?
Ik heb wel eens goed gekeken ja. Heb jij wel eens wat zelf verzonnen? http://i47.tinypic.com/28vpwup.jpg
zelfde vorm: lijkt me logisch als het om het zelfde concept gaat, en dezelfde letters, ook logisch lijkt me, de vorm is vierkant, wat iedereen kan verzinnen en mijne ziet er toch wat anders uit als die van jou. Typografie is niet eens te vergelijken, alleen het beeldmerk enigzins, helaas.

concept 6
Logo met de nadruk op de N van NU! duidelijke contouren met verschillende kleurcontrasten, die zowel schoonheid als puurheid uitstralen. Dit geldt zowel voor dit concept als voor al mijn andere.

Geen commentaar
concept 4
Dynamischer logo met beeldmerk afgeleid van huidstructuur. Puntje in het midden staat voor de identieke huid van elke klant. Kleurcontrasten met rustige en schone kleuren.

concept 3
V beeldmerk dat staat voor Vannu. Rekening gehouden met verschillende kleurcontrasten om zo te kijken welke het meest bij u past.

Hier nog een variatie met een beeldmerk.
Strak en rustgevend logo VANNU. Met beeldmerk dat staat voor de porien van de huid. Alleen stakker weergegeven. anno 2012.

Bij deze een 2de versie van het nieuwe ontwerp.
Simpel maar door de kleine aanpassing in het logo is het toch iets bijzonders en identieks, daarbij strak en niet te druk maar duidelijk! De kleuren blauw toegevoegd, maar natuurlijk ook andere kleurcontrasten mogelijk
een omgekeerde kleurencontrast met het logo hieronder

Bij deze een nieuw ontwerp, aangepast op uw wensen. vannu huidinstituut.
Hoop dat het u erg aanspreekt!
Gr. Raoul

Geen commentaar
Bij deze mijn ontwerp van het logo. Mocht u nog vragen hebben kunt u mij dit laten weten!
Gr. Raoul
Het logo is fris, strak maar toch chique dmv het beeldmerk vd vrouw rechts. Precies wat u zoekt. De kleuren grijs voor de eenvoud, rood voor het benadrukken van het heden en de liefde voor het vak.
groen/blauw (beeldmerk) voor de schoonheid en hygiene van een schoonheidssalon.