Logo voor Huidinstituut vannu

Datum start: 06-11-2012

Datum einde: 30-11-2012

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
Happenos

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We zijn opzoek naar een mooi, warm en chique logo voor onze schoonheidssalon.
Ons bedrijf gaat heten Huidinstituut vannu. Vannu komt van: "van nu" en hiermee moet uitgebeeld worden dat we modern en met de tijd meegaan, dus altijd van nu.

Bedrijfsomschrijving


Het bedrijf omvat een schoonheidssalon gericht op anti aging (huidverjonging). Tevens kun je hier zonder afspraak binnenlopen voor korte behandelingen. Ook is het gevormd in een 'winkelconcept'. Binnenlopen, korte behandeling doen, inplannen van afpraken en workshops, kopen van producten, alles is mogelijk. De uitstraling van het winkelconcept is in de trant van Apple. Aan de skinbar kan men op hun gemak producten naar wens te gebruiken, voelen en testen. Uitstraling van het bedrijf is chique en strak. Open en toegankelijk voor klanten. Op het gebied van kleur komt waarschijnlijk donkerblauw en grijs terug in de winkel. Vloeren worden licht eiken. De merken van de producten in de salon zijn Dermalogica en Pascaud. We dagen jullie creativiteit uit!

Doelgroep


Mannen en vrouwen tussen de 35 en 55 jaar met een bovenmodaal (gezins)inkomen. De prijsstelling van behandelingen en producten ligt hoger dan gemiddeld qua concurrentie. Dit komt ook doordat de doelgroep in het hogere segment ligt. Het logo moet dit ook uitstralen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wit,grijs, marine blauw, geel/oranje maar staan open voor alles behalve roze.

Designer: wathetis wathetis
logo-wathetis-QRZUXCWO

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.