Beste opdrachtgever,
wat een leuke pitch!
Bij deze mijn eerste inzending.
Het logo symboliseert de vele mogelijkheden van Vannu, een soort web van allerlei opties, behandelingen, etc.
Ik heb het marineblauw en grijs behouden, omdat het mij mooi lijkt als het logo in lijn is met het interieur van Vannu. Hierbij heb ik een kleur toegevoegd: babyblauw. Dit om het zachte gevoel toe te voegen, het gaat natuurlijk om verzorging, behandelingen. Het oogt zo fris en gevoelig, maar ook strak en chique.
Graag hoor ik of ik hiermee in de juiste richting zit!
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Diemeren
Datum start: 06-11-2012
Datum einde: 30-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

