Logo voor Huidinstituut vannu

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: mhelmond
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 299.00
  • Datum start : 06-11-2012 19:22
  • Datum einde : 30-11-2012 19:21
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 58
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We zijn opzoek naar een mooi, warm en chique logo voor onze schoonheidssalon.
Ons bedrijf gaat heten Huidinstituut vannu. Vannu komt van: "van nu" en hiermee moet uitgebeeld worden dat we modern en met de tijd meegaan, dus altijd van nu.

Bedrijfsomschrijving:

Het bedrijf omvat een schoonheidssalon gericht op anti aging (huidverjonging). Tevens kun je hier zonder afspraak binnenlopen voor korte behandelingen. Ook is het gevormd in een 'winkelconcept'. Binnenlopen, korte behandeling doen, inplannen van afpraken en workshops, kopen van producten, alles is mogelijk. De uitstraling van het winkelconcept is in de trant van Apple. Aan de skinbar kan men op hun gemak producten naar wens te gebruiken, voelen en testen. Uitstraling van het bedrijf is chique en strak. Open en toegankelijk voor klanten. Op het gebied van kleur komt waarschijnlijk donkerblauw en grijs terug in de winkel. Vloeren worden licht eiken. De merken van de producten in de salon zijn Dermalogica en Pascaud. We dagen jullie creativiteit uit!

Doelgroep:

Mannen en vrouwen tussen de 35 en 55 jaar met een bovenmodaal (gezins)inkomen. De prijsstelling van behandelingen en producten ligt hoger dan gemiddeld qua concurrentie. Dit komt ook doordat de doelgroep in het hogere segment ligt. Het logo moet dit ook uitstralen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Wit,grijs, marine blauw, geel/oranje maar staan open voor alles behalve roze.

LisaDiem
  • Logo # 138179 voor Logo voor Huidinstituut vannu wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer LisaDiem:

      Beste opdrachtgever,
      wat een leuke pitch!
      Bij deze mijn eerste inzending.
      Het logo symboliseert de vele mogelijkheden van Vannu, een soort web van allerlei opties, behandelingen, etc.
      Ik heb het marineblauw en grijs behouden, omdat het mij mooi lijkt als het logo in lijn is met het interieur van Vannu. Hierbij heb ik een kleur toegevoegd: babyblauw. Dit om het zachte gevoel toe te voegen, het gaat natuurlijk om verzorging, behandelingen. Het oogt zo fris en gevoelig, maar ook strak en chique.

      Graag hoor ik of ik hiermee in de juiste richting zit!

      Met vriendelijke groeten,
      Lisa van Diemeren

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network