Hallo,
Dank je wel voor de zeer positieve feedback die we hebben mogen ontvangen vandaag.
Op verzoek hebben we de limegroene kleur omgezet naar een kleur roze. De exacte kleur roze zal moeten worden afgestemd, echter het geeft een beeld daar waar men om vroeg.
Tevens zijn direct de teksten op de juiste drukposities geplaatst om straks teleurstelling te voorkomen.
In deze opmaak, staan de teksten zo geplaatst dat het voor ene drukkerij geen problemen kan en mag opleveren.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Logo voor "&Imagine" advies en projectenbureau in de sport en vrijetijdssector
Datum start: 09-02-2012
Datum einde: 23-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo,
Kijkend naar de overige inzendingen (welke ook behoorlijk creatief zijn), onze vraag of deze roze versie naar wens is en/of wij nog aanpassingen kunnen uitvoeren om het helemaal te maken zoals men wenst.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media
Hoi! Van jullie inzendingen blijft toch de geel/groene het meest favourite. Het is en blijft gewoon een goede inzending! Al ben ik het helemaal met je eens dat er inmiddels meerdere creatieve inzendingen zijn! Jullie plus is dat er al een uitwerking ook in huisstijl is....het gaat nog een moeilijke keuze worden...

Zoals beloofd ook nog een aantal andere mogelijkheden met het huidige logo.
Gekozen is om zowel beeldmerk als de naam in een ander jasje te steken. Zo zijn er nog duizenden varianten mogelijk.
Succes en we vernemen graag welke kant men op wil.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Dank voor je snelle reactie? Jij hebt trouwens een mooi tijdstip dat je werkt...midden in de nacht?! Ik ga het eens even goed op me in laten werken...ik kom er op terug, bedankt!
Geen dank,
Sommige creaties ontstaan soms vaak in de nachtelijke uurtjes, vandaar de posting van de voorbeelden.
We horen het graag.
Met vriendelijke groet,
Dennis

En nog één, zie voor verdere uitleg de post hieronder.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Dit logo (en deze huisstijl) tot nu toe mijn absolute favoriet. Zou je voor mijn beeldvorming dit plaatje ook eens in een roze uitvoering kunnen/willen maken?

Hallo,
Dank voor de feedback. Fijn te horen dat het hetgeen is wat je zoekt en we hopen dan ook dat we kunnen bieden dat wat men zoekt.
Ik had al een huisstijl gemaakt op basis van de twee verschillende huidige logo's, dus bij deze.
Natuurlijk willen en zullen we ook met wat andere fonts komen en andere kleur samenstellingen, deze volgen hierna.
Andere opzetjes probeer ik dit weekend en anders begin volgende week te posten.
Met vriendelijke groet,
Dennis

Bij deze onze inbreng voor een te ontwikkelen nieuw logo voor uw organisatie.
Een verfrissende samenstelling van naam en beeldmerk welke uit het oog springt met zowel een lichte als een donkere achtergrond.
Gebruik is gemaakt van een limegroene kleur welke natuurlijk net als het lettertype aan te passen is naar wens.
Logo opgemaakt met beeldmerk, naast en een keer boven de bedrijfsnaam. Beide worden natuurlijk in één naam genoemd maar door gebruik van los beeldmerk zijn tal van opties mogelijk voor een mogelijke huisstijl.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Dag Dennis, dank je wel voor je inzending! Ik word er al heel blij van! Dit is wel de stijl waarna ik op zoek ben. Ik zou het leuk vinden nog wat variaties hierop te zien...bv in kleur, lettertype. De keuze voor een los beeldmerk vind ik ook leuk! Je geeft aan dat je er op deze manier veel mee kan qua huisstijl...waar denk je dan bv aan? Ik ben benieuwd, maar je zit echt op het goede spoor...leuk!