Beste Ruben,
Hierbij mijn eerste deelname aan uw wedstrijd.
Dit ontwerp heb ik aan de hand van uw briefing bedacht door middel van de asterisk die omringd word door succes. Ook lijkt dit op een abstracte vorm van een persoon die juichend zijn armen omhoog zwaait. Ook heb een knipoog naar de "road" gegeven door middel van een perspectief van begin naar eind een "ster" of excellentie vormt.
Ik ben benieuwd naar uw reactie en of de elementen in dit ontwerp naar boven komen waar u naar op zoek bent.
Groet! Jeremy
Logo voor intern verbeteringsprogramma Road to Excellence
- Wedstrijd van: ruben.wegman
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-02-2012
Datum einde: 18-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

