Geen commentaar
Logo voor intern verbeteringsprogramma Road to Excellence
- Wedstrijd van: ruben.wegman
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-02-2012
Datum einde: 18-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik bljf het problematisch vinden wanneer er de asterisk wordt bewerkt tot een andere vorm. In deze fase, net na de introductie van de asterisk, is dit gewoon niet verstandig.

Geen commentaar
Dit logo heeft boven als nadeel dat door de plaats van de asterisk het logo doormidden wordt geknipt en niet een logisch geheel vormt.

Geen commentaar
Op zich een leuk idee om de asterisk te voorzien van een pijl. Alleen hebben we net de asterisk in onze beeldentaal geintroduceerd en willen we deze gedisciplineerd toepassen. Dus geen veranderingen aan de asterisk.

Geen commentaar
Beste Opdrachtgever,
Bijgaand stel ik u een tweetal concepten voor.
De poppetjes/mannetjes duiden met hun vorm het perfectie die al behaald is.
Graag hoor ik van u of deze bij u in de smaak vallen en welke versie uw voorkeur verdien, zodat ik het voor u verder uit kan werken.
Met vriendelijke groeten,
AraratDesign