dan ga ik voor een simpele toevoeging dat het tot 1 strak geheel maakt en direct duidelijk maakt dat het om een "weg naar" voorstelt. het logo blijft klein tot zeer klein heel duidelijk overeind
mvg
Logo voor intern verbeteringsprogramma Road to Excellence
- Wedstrijd van: ruben.wegman
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-02-2012
Datum einde: 18-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit ziet er al beter uit. Dit logo zet ik op de shortlist. Eind deze week nemen we met een aantal mensen de beslissing welk logo het uiteindelijke gaat worden.
Ruben

logo concept uitgaand van alle wegen leiden naar rome, gevormd in een compact logo. klein blijft het mooi herkenbaar
mvg refined design
op afbeelding klikken voor vergroote weergave
Ziet er zeker niet slecht uit. Alleen, zoals we dat bij de andere ontwerpen ook hebben gesteld, hebben we slechts kort geleden de asterisk geïntroduceerd. We willen dan ook niet meteen allerlei varianten op de asterisk introduceren.