Geen commentaar
Logo voor intern verbeteringsprogramma Road to Excellence
- Wedstrijd van: ruben.wegman
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-02-2012
Datum einde: 18-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Door het zwarte vlak er achter kun je het logo moeilijker verwerken op documenten. Bovendien vind ik de onderdelen (asterisk, tekst en pijl) wel erg los van elkaar staan.
Ben erg nieuwsgierig welke inzending het nu gaat worden!

Geen commentaar
Hoi Ruben, bedankt voor je comments.. Eerste logo was inderdaad aan de lange kant. Bij het 2e logo kom ik met 1 kleur voor de asterisk niet mooi uit. Ik gooi het nu op de stijl van de social media icons :)

Geen commentaar
He Jan Willem! Leuk om te zien dat je hier aan mee doet.
Voordeel van dit logo is dat het compacter is maar ik ben niet blij met de verschillende kleuren van de asterisk

Geen commentaar
Asterisk is vervormd en het logo is wel erg lang. Omdat het logo intern wordt gebruikt hoeft er geen Nedap bij.