Bij deze een logo/vignet met een knipoog naar "Route 66". Overal op te plaatsen. Briefpapier, shirts, petjes.
Mvg Ferry
Logo voor intern verbeteringsprogramma Road to Excellence
- Wedstrijd van: ruben.wegman
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-02-2012
Datum einde: 18-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit is een logo voor medewerkers, niet te koud en te strak maar net iets aaibaarder en met een grote "Task Force" uitstraling.
Mvg Ferry
Dit logo is inderdaad heel anders dan de andere logo's. Mijn grootste bezwaar is dat dit logo inderdaad veel associaties oproept met grote organisaties, zelfs repressieve en controlerende organisatie. En die sfeer past volstrekt niet bij onze organisatie.
Met vriendelijke groet,
Ruben