Inderdaad zo is het een sluitend geheel.
Ik zie uw reactie graag verschijnen.
Met vriendelijke groet,
Kevin van Schie
Logo voor internet investeringsfonds Aquarii
Datum start: 09-05-2010
Datum einde: 06-06-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Dit is een optie, als je het mij vraagt zou ik de gehele tagline cursief zetten. Zo heeft de tagline duidelijke referentie naar de i's van Aquarii. Het is ook duidelijker anders lijkt het een drukfout als alleen de i schuin staat.
Mijn voorstel is de onderste variant.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Kevin van Schie
Onderste variant is inderdaad het mooist! Misschien nog mooier om de twee i's donkerblauwe hoofdletters te maken?

Dank voor de reactie. Hier kan ik mij goed in vinden. De schuine i's hebben nu de zelfde functie als in een url. (http:// - het openen van innovatieve mogelijkheden, de link naar het internet) en natuurlijk staat het voor: Internet Investments
Ik ben in afwachting van uw reactie.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Kevin van Schie
Geinig! Misschien de i's van Internet Investments nog op dezelfde manier schuin zetten?

In de herkansing!
De bovenste variant is zeker leuk! Is er nog iets te doen met een grafische verwijzing naar internet (bv. de twee i's schuin zetten)?