Bij deze mijn eerste voorstellen voor het logo.
Links: De beeldmerken zijn elementen uit het woordmerk en staan voor groei (investering)
Rechts: De beeldmerken zijn zoals te zien is apenstaarten die duidelijk verwijzen naar internet.
Ik hoor graag van u wat u er van vindt.
Met vriendelijke groet,
Linh Thu
Logo voor internet investeringsfonds Aquarii
Datum start: 09-05-2010
Datum einde: 06-06-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De dubbele apenstaart begrijp ik niet helemaal en vind ik visueel niet zo sterk.
De afwijkende puntjes op de i vind ik wel een erg leuke vinding!