Geen commentaar
Logo voor journalistieke levensfotografie gezocht
Datum start: 17-08-2015
Datum einde: 17-09-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Michella,
Volgens mij, tot nu toe, de beste! Maar jij moet het natuurlijk ook zo vinden! Rustig - geen dominantie van cirkels of tekst en duidelijk te lezen! Ook op kleiner formaat. Misschien moet de tekst van 'leven - liefde - afscheid ook vet net als Captured Life. Om het beeldmerk heb ik nog een dunne witte cirkel geplaatst.
Ik ben weer benieuwd.
Groet,
Martijn (Millwork)

Aangepaste versie. Meer ruimte en 'lucht'niet zo dicht op elkaar, dus beter leesbaar!

Geen commentaar

Geen commentaar
Bij deze is er teveel nadruk op het de cirkels denk ik

Bijgevoegd, een nieuw voorstel. Achter de tekst heb ik 80% zwart (grijs) geplaatst om de tekst iets meer accent te geven. Ook het beeldmerk van de cirkels veranderd!
Het wordt lastig kiezen straks. Ook mooi deze. Ik vrees alleen wat voor de leesbaarheid op klein formaat.
Ja, dat zal het zeker het geval zijn om een keuze te moeten maken! Om de leesbaarheid te vergroten moet het letterfont dikker (maar ik geloof dat je dat niet mooi vond) of de ruimte tussen het beeldmerk en de achtergrond moet groter!

Geen commentaar

Geen commentaar
Inderdaad, een stuk rustiger. 'Captured Life' heb ik bovenaan gezet, dus verwisseld met 'leven, liefde, afscheid' en groter gemaakt om verschil te laten zien! Aanpassingen zijn natuurlijk altijd weer va harte welkom! Groet, Martijn
Volgens mij blijf ik dit toch de beste vinden tot nu toe :)
Dank je wel. Nou, dat wordt nog spannend!

Geen commentaar
Beter qua nadruk op de naam. Maar de kleuren van de vorige vond ik mooier :) Dat donkere vind ik te donker en het wordt ook wat te druk. De vorige had wel een mooi verloop, maar was in principe in 1 kleur.
Ja, vind ik eigenlijk ook! Ik ga 'doorborduren op de vorige (met één kleur) en iets nog meer nadruk leggen op de tekst! Dank je wel weer voor de reaktie! Tot de volgende inzending!

Geen commentaar
Beste Michella, Weer bedankt voor de 'mooie' reaktie maar ook vooral de beoordeling! Ik kan weer verder!
Hallo Martijn,
Ik denk enig sarcasme te proeven in je reactie, maar wellicht zit ik ernaast. Ik vind dit logo in ieder geval erg mooi (en meer een geheel, precies wat ik bedoelde), vandaar alvast de 4-sterren beoordeling. Verder moet het een beetje bezinken. Ik kijk graag een poosje naar een ontwerp voor ik echt reageer.
Groet,
Michella
Michella,
Nee, beslist niet sarcastisch bedoeld hoor! Excuses voor de verwarring! Hoewel ik wel een voorkeur voor sarcasme en zwarte humor heb, maar nu even niet! Ik ben blij met je reaktie en het stimuleert mij om nu door te borduren op dit ontwerp! Ik ben benieuwd wat je van mijn volgende inzending vindt!
Groet, Martijn
Ah, gelukkig! :) Ik merk dat ik een beetje lastig kan inschatten soms wat de ontwerpers hier verwachten (n.a.v. minder leuk commentaar ook). Ik heb bewust voor een lange termijn gekozen, omdat ik de tijd wil hebben na te denken over wat écht past.
En als ik dan toch aan het schrijven ben: iets meer nadruk op de naam zou denk ik mooi zijn. Die valt nu een beetje weg tussen de andere woorden. Ik vind het wel tof om ze te gebruiken overigens, daar had ik zelf niet aan gedacht.
Gr,
Michella
Ja, dat kan ik begrijpen over 'wat de ontwerpers hier verwachten', maar dat geldt waarschijnlijk ook voor jou! Het is een moeilijk iets om het juiste te bereiken wat betreft vraag en aanbod, 'vroeger' was het makkelijker, dan ging je op gesprek en leerde je de opdrachtgever kennen en deed je een mini marktonderzoek en werd het duidelijker wat de opdrachtgever wilde, het ontwerp moet uiteindelijk ook bij de persoon passen! Nu is het meer proberen om uit te zoeken wat de opdrachtgever wenst! Maar wel weer een uitdaging!
Martijn
Je hebt gelijk wat betreft 'iets meer nadruk op de naam', daar ga ik o.a. aan werken!

Geen commentaar
De witte lijnen zijn erg mooi, in het blauw. Dat spreekt me wel aan. Maar het is wel nog iets te simpel, iets teveel een plaatje-met-tekst-eronder. Ik zou heel graag iets meer een geheel zien. Wel al heel erg bedankt voor het proberen en meedenken!
Beste Michella,
Bedankt voor de reaktie. 'iets teveel een plaatje-met-tekst-eronder', is eigenlijk wel wat je vroeg, voor een rond logo zijn er weinig alternatieven!
Groet,
Martijn

Geen commentaar