Geen commentaar
logo voor kinderpsycholoog/yogi.
- Wedstrijd van: Berit Berg
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-07-2014
Datum einde: 01-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Berit Berg,
Hierbij presenteer ik u mijn ontwerp. In het beeldmerk is allereerst een bloem te herkennen. Optimistisch en vriendelijk.
Maar er zit meer betekenis achter. In het midden ziet u in de negatieve ruimte (lege ruimte tussen de lijnen) een bolvorm. Dit refereert naar het innerlijk. De lijnen verbinden diverse plekken. Maar je zou het ook als een aardbol kunnen zien, maar juist mensen onderling met elkaar in contact staan.
Door een tussenruimte t.h.v de kruisende lijnen toe te passen lijkt er schaduw in het geheel te komen en ontstaat er een optisch dynamisch (diepte in het beeld) geheel te zijn.
De bedrijfsnaam staat in een uniek lettertype en heeft een 'kwast effect'. Daarmee wordt hopelijk de creatieve sfeer die u benoemt, gevonden.
Hopelijk spreekt het ontwerp u aan. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie.
Met creatieve groet,
Chantal