Geen commentaar
Logo voor klassiek homeopaat
Datum start: 26-01-2012
Datum einde: 03-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


link naar groot formaat http://www.brandsupply.nl/logo/logo-voor-klassiek-homeopaat/4279/ontwerp/61940
mvg

bij deze mijn ontwerp, in het klein en zwart/wit nog steeds goed herkenbaar
op afbeelding klikken voor werkelijke kleur weergave
mvg refined design
Gaat de goede kant op. Echter:
- kleuren zijn te fel/hip. probeer te werken met pasteltinten en kleuren die meer richting zand gaan
- lettertype van de naam vind ik er niet bij passen, mis strakheid in het lettertype
- kleur lettertype liefst ook strak/zakelijk. Tint mag maar niet te kleurig!
laat ik het zo zeggen: logo in grijstinten spreekt veel meer aan dan de gekleurde versie.
als je op de afbeelding klikt zodat het opent in een nieuw venster zijn de kleuren toch niet zo fel vind ik maar ik zal binnekort een update posten met jouw genoemde punten
mvg