Geen commentaar
Logo voor klassiek homeopaat
Datum start: 26-01-2012
Datum einde: 03-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Leuk idee! maar mindere uitwerking. Het vogeltje past niet goed bij de opdrachtgever, de spiegeling is niet subtiel uitgewerkt.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Hallo opdrachtgever
hier nog een versie met een gestileerd plantaardig teken bij de naam . Vriendelijke groet, Bjank

Hallo opdrachtgever
omdat u water ook graag in het logo verwerkt wilde, heb ik dit ontwerp nog voor u gemaakt. Zoals eerder gezegd: alles teken ik zelf dus kan ook op alle punten aangepast worden als u dat wenst. Ik hoop dat het u bevalt! Vriendelijke groeten Bjank
ik zou de gespiegelde vogel en druppels weglaten
Hallo opdrachtgever
Als u dit ontwerp zonder de gespiegelde vogel en waterdruppels zou willen, kan ik het voor u veranderen, geen probleem. Ik kan nu helaas niets meer inzenden om het u te laten zien aangezien de wedstrijd gesloten is.
Vriendelijke groet en succes met kiezen! Vriendelijke groeten Bjank

Hallo opdrachtgever
hierbij mijn inzending. Indien u kleuren en/of afbeelding aangepast wilt, hoor ik het graag en verander ik het voor u. Vriendelijke groeten Bjank