Hallo LumiQ,
Bij deze ons voorstel voor jullie nieuwe logo.
2 kleuren. Ontwerp werkt ook goed op zwarte ondergrond en in verkleinde vorm.
We hebben een kleurverschil aangebracht zodat "iq" er wat meer uitspringt. Een verwijzing naar IQ in de zin van intelligentiequotiënt.
De schreefletter geeft een chique uitstraling zonder ouderwets te ogen.
De pay off is dan weer in een strakker font.
We zijn benieuwd naar jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Team Cato
Logo voor lumiq; innovatief bedrijf in verlichting
Datum start: 13-02-2013
Datum einde: 06-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Cato, dank voor je voorstellen.
Mooie kleur keuze. kleur mag nog wel iets sprankelender (minder goud)
Het lettertype is ons te chique en klassiek
We willen geen nadruk op IQ , of op de letter Q leggen. Er hoeft geen pay of onder het logo.