Hallo Noreen, hierbij mijn logo-ontwerp.
Ik heb gekozen voor een +-icoon, symbolisch voor positiviteit. Tegelijkertijd is het natuurlijk ook hét icoon van de zorg.
De gebogen lijn eronder geeft beweging (innovatie) aan. Maar je ziet er ook een glimlach in. De onderkant van de PLUS vormen dan de ogen en neus. Zo is in het logo de positieve energie zichtbaar, die je benoemt.
De paars-roze kleur staat voor passie.
Tot slot heb ik de twee e'tjes in je naam iets gekanteld; het 'Heineken-effect'. Dat versterkt de positieve uitstraling.
Ik ben benieuwd naar je reactie :)
Hartelijke groet, Simon
Datum start: 05-11-2018
Datum einde: 12-11-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


bedankt voor je inzending en je creativiteit!
thnx voor je beoordeling en feedback :)