Logo voor marketing bureau
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Suzanne Kroot
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 250.00
- Datum start : 26-08-2019 15:30
- Datum einde : 01-09-2019 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 57
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijf:
&KROOT is een marketing advies bureau dat oog heeft voor kansen in de markt. Organisaties ondersteunen met het denken én doen vanuit de klant staat centraal.
Doelgroep: (marketing) directie van midden en grootbedrijf.
Logo:
Kernwoorden voor het logo: Zakelijk, fris, creatief en stijlvol.
Het ‘&’ teken moet ook los te gebruiken zijn en mag zeker een creatieve/sophisticated touch hebben.
Bij dit logo moet een toevoeging van het woord ‘Marketing’ mogelijk zijn (bv als onderschrift).
Inspiratie:
Somethingbig.nl, sophi.co.im, dailybrand.nl, clang emailmarketing software, zijn logo’s/lettertypes die me aanspreken.
Kleurgebruik: geen directe voorkeur
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Petje
-
-
Suzanne Kroot zegt :
Hoi Petje, Bedankt voor je aanpassingen. Ik heb besloten om op een ander logo voort te borduren, maar zeker bedankt voor je effort!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Suzanne Kroot zegt :
Heel gaaf lettertype heb je gebruikt! Het & teken is niet helemaal wat ik zoek. Ik vind de bovenste versie (waar het aan elkaar zit) het beste, maar het is niet meteen een duidelijk & teken. Zou je op die versie door willen borduren en een versie maken zonder het rondje erin?
Ik ben ondertussen begonnen met het bouwen van mn site en wil zwart-wit fotografie gaan gebruiken. Kun je hiermee rekening houden bij je aangepaste logo? -
Petje zegt
Beste Suzanne Kroot
Dank u wel voor uw beoordeling en complimenten en feedback ik ga er mee aan de slag voor u.:)
Mvg Petje -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-