Geen commentaar
Logo voor meetbedrijf asfalt- en betonverhardingen
Datum start: 18-08-2016
Datum einde: 01-09-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Wat vindt u van deze variant?

En een autobelettering.

En een eventuele huisstijl.

Dank je wel voor je reactie. Bijgaand mijn gewijzigd ontwerp.
Feedback is van harte welkom.
Joost
Hallo,
Graag de verticale streepjes weglaten,uitsluitend zwart-grijs-wit tinten gebruiken, de Q moet opvallen zodat het niet lijkt of het 1 woord is. Graag ook nadenken over een andere oplossing voor het plaatsen van de slogan in het logo. De bovenste rechte lijn mag ook weggelaten worden

Geen commentaar
Wij zien graag de kromming op een andere wijze geprojecteerd (zie ook het voorbeeld). Voor inspiratie over de kleuren check google: asphalt layers. Als naam willen we Qroad gebruiken. Mooi zou zijn als de naam een integral onderdeel van het logo is