Logo voor netwerkorganisatie
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Het logo wordt in eerste instantie alleen ingezet op het web: op onze website, in e-mails en op social media zoals linkedin, facebook en twitter. Later gaat het logo de basis vormen voor een complete huisstijl en zal worden ingezet op huisstijldragers als visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, offertemappen, brochures en folders.
Bedrijfsomschrijving:
Grote Namen is een netwerkorganisatie voor hoogopgeleide zelfstandigen zonder personeel. Grote Namen helpt bij het vinden van opdrachten, het delen van kennis en het gezamenlijk inkopen van producten en diensten.
Doelgroep:
Grote Namen richt zich op hoogopgeleide zzp-ers. Onze zzp-ers zijn actief als organisatieadviseur, project- en interimmanager.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
We zijn gecharmeerd van logo’s met een sterke nadruk op typografie en/of logo’s waarin gebruik gemaakt wordt van ‘negative space’. Zie voor voorbeelden de bijgevoegde briefing.
We willen graag twee versies van het logo: één versie met alleen een logo en één versie waarbij het logo is aangevuld met onze volledig uitgeschreven bedrijfsnaam (grote namen).
De designer dient bij het gebruik van kleur rekening te houden met het feit dat deze zowel op het web als in drukwerk gebruikt gaan worden.
7 Men
-
-
Toelichting van de designer 7 Men:
Beste opdrachtgever,
Hierbij een nieuwe variant. Wat speelser maar toch 'klassiek' genoeg om serieus te worden genomen.
Met 'n groet,
7 Men -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer 7 Men:
Goed toepasbaar; op achtergrondfoto's, of als masker van foto's zelf!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer 7 Men:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn ontwep voor uw nieuwe logo. Het beeldmerk is zowel groot als heel klein uitstekend te gebruiken, met of zonder woordbeeld.
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet!
Met een groet,
7 Men -
pwk zegt :
dank voor je inzending. sterk aan dit ontwerp: het onderscheid tussen een logo en onze bedrijfsnaam. alleen het logo zelf spreekt ons niet direct aan (al is de interpretatie van de negative space opdracht wel een goede); mag ons betreft hoeft je in het logo niet direct de g of de n terug te lezen. als je daar nog een alternatief voor wil ontwikkelen, graag
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-