Logo voor netwerkorganisatie
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Het logo wordt in eerste instantie alleen ingezet op het web: op onze website, in e-mails en op social media zoals linkedin, facebook en twitter. Later gaat het logo de basis vormen voor een complete huisstijl en zal worden ingezet op huisstijldragers als visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, offertemappen, brochures en folders.
Bedrijfsomschrijving:
Grote Namen is een netwerkorganisatie voor hoogopgeleide zelfstandigen zonder personeel. Grote Namen helpt bij het vinden van opdrachten, het delen van kennis en het gezamenlijk inkopen van producten en diensten.
Doelgroep:
Grote Namen richt zich op hoogopgeleide zzp-ers. Onze zzp-ers zijn actief als organisatieadviseur, project- en interimmanager.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
We zijn gecharmeerd van logo’s met een sterke nadruk op typografie en/of logo’s waarin gebruik gemaakt wordt van ‘negative space’. Zie voor voorbeelden de bijgevoegde briefing.
We willen graag twee versies van het logo: één versie met alleen een logo en één versie waarbij het logo is aangevuld met onze volledig uitgeschreven bedrijfsnaam (grote namen).
De designer dient bij het gebruik van kleur rekening te houden met het feit dat deze zowel op het web als in drukwerk gebruikt gaan worden.
Cornelissen Design
-
-
Toelichting van de designer Cornelissen Design:
Een tweede poging..
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Cornelissen Design:
Beste opdrachtgever,
Ik heb gekozen voor een minimalistisch en typografisch sterk ontwerp. Het is onderscheidend, maar toch zakelijk.
In het logo zijn slechts twee pantone kleuren gebruikt, waardoor het goedkoper en gemakkelijk te drukken is.
Ik hoor graag wat u ervan vindt!
Groet,
Emile -
pwk zegt :
beste emile,
dank voor je inzending. voldoet aan de randvoorwaarden van de briefing, maar het beeldmerk spreekt ons niet meteen aan -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-