Geen commentaar
Logo voor netwerkorganisatie
Datum start: 10-12-2011
Datum einde: 24-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij nog een aantal ideetjes van mijn kant en een kleine uitwerking... ik kijk uit naar uw reactie.
mvrgr Ted
ted,
dank voor de nieuwe ideeen. meest aansprekende is het beeldmerk waarin de o van grote een hoofd is en de m van namen een lijfje (derde rij, linkse ontwerp). En dan bijvoorbeeld met het lettertype van je oorspronkelijke ontwerp. Stropdas spreekt ons minder aan.
probleem is dat we ook echt op zoek zijn naar een beeldmerk alleen, los van de naam van ons bedrijf.

Hierbij mijn deelname aan de door u uitgeschreven wedstrijd. ik kijk uit naar uw reactie.
Mvrgr Ted
Interessant ontwerp. Wat ik minder vind is dat de R en de O nu een vlek lijken, maar ik zou graag nog wat meer van je zien.
Hartelijk dank voor de feedback, zit zelf ook nog eens te kijken. Ik ga kijken of ik nog verbeteringen kan toepassen. Fijn weekend
Groet, Ted
p.s. Het zijn eigenlijk 2 varianten. Boven en linksonder zijn idem.