Geen commentaar
Logo voor nieuw concept binnen de Goede Doelen branche
Datum start: 28-01-2015
Datum einde: 11-02-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het logo staat niet ergens voor. Bovendien wederom goede doelen en doneren letterlijk genomen, niet de bedoeling. Bedankt voor uw inzending.

Geen commentaar
Ik vind dit logo vrij simplistisch. Snap het idee van de collectebus, maar niet erg duidelijk. Bovendien bedoelde ik met het integreren van goede doelen en doneren dit niet letterlijk. Meer dat het beide naar voren komt in het logo. :-)