Logo voor nieuw concept binnen de Goede Doelen branche
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
De naam 'Doneerlijk', een samentrekking van doneer en eerlijk omschrijft precies hetgeen waar de focus op ligt. Het eerlijker verdelen van alle donaties over meerdere goede doelen.
Doelgroep:
Allereerst ligt de focus op twee doelgroepen:
- Mensen met bovenmodaal inkomen, alle leeftijden, die sporadisch doneren en geen vaste goede doelen hebben
- Twintigers en dertigers, middelbaar tot hoger opgeleid, wisselt vaak van goed doel en is bovendien bereid meer te doneren
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ik laat mij graag verrassen, alleen het integreren van 'goede doelen & doneren' is wellicht belangrijk. Daarnaast misschien iets met 'spreiding'.
Nadine Kruithof
-
-
Toelichting van de designer Nadine Kruithof:
Nog een nieuwe versie. Bij deze is het duidelijker dat het om een D gaat.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
RedPearl zegt :
Bedankt voor uw inzendingen, één van de beteren kunnen wij wel zeggen. :-)
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-