Logo voor nieuw dienstverlenend bedrijf: Persoonlijke Groei-Outplacement

Datum start: 08-01-2013

Datum einde: 15-01-2013

Totaal budget: € 199.00
Nieuwste inzending
Book cover
Alwinfrank

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkeling van in eerste instantie het logo voor een nieuw bedrijf en vervolgens een website.
Uitstraling:
- kwaliteit
- professionaliteit
- stijlvol
- duidelijke balans tussen rationeel en spiritueel
- Intrigerend
- Eenvoudig
- Esthetisch
- Nuchter en sterk

Mag dus niet zweverig worden, ondanks dat de dienstverlening persoonlijke groei betreft van zowel mens als bedrijf. Modern en tijdloos, zodat het logo 5 jaar mee kan. Niet al te actueel of tijdgeest gebonden. Wel een pakkend logo zijn, echter niet te dominant. Weerspiegeling van klasse.

Het ontwerp moet betaalbaar uitgevoerd kunnen worden. Geen extreme drukkosten.

Logo wordt gebruikt voor
website
drukwerk als visitekaartje
op auto
zadeldekjes en dekens

Wanneer je aanvullende informatie wenst, mail gerust.

Bedrijfsomschrijving


Mensen
In-Connection maakt persoonlijke groei voor iedereen mogelijk. Onze maatschappij is erg in beweging en verandert snel. Mens en bedrijfsleven zijn veelal zoekende om zich aan te passen aan al deze veranderingen. Mensen voelen zich niet gelukkig, privé of in het werk, hebben medische klachten of zijn zoekende naar wat hij/zij nu echt leuk vinden.
Bedrijven hebben een uitdaging gezond te blijven, zowel financieel als met de medewerkers.

Door een diversiteit van coachingsmogelijkheden gecombineerd aan te kunnen bieden (intiuitief coaching, selfmanagement training, coaching met paarden, Chi Neng Qigong -Chinese bewegingsleer die werkt voor lichaam en geest, fysieke inspanning zoals boksen, begeleiding in voeding, etc.) werken wij aan resultaat binnen 2 maanden.



Leef Connected!

Doelgroep


Voor iedereen die zich bewust is van zijn ontwikkel potentieel en dit wil versnellen. Voor hen die zakelijk of privé vastlopen, fysiek of emotioneel pijn lijden en binnen korte tijd transformatie wensen.

Voor bedrijven waarbij bedrijfsresultaten achter blijven. Zij dienen bewust op zoek te zijn naar transformatie richtingen om de bedrijfsresultaten positief te beïnvloeden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleuren:
Oud licht groen, rood-bruin achtig en goud-geel achtig zou mooi zijn.
Maar ik sta open voor jouw creativiteit en inspiratie dus laat dit geen kader zijn.

het lettertype wat in de naam Choicez wordt gebruikt, spreekt mij aan Choicez.nl


Persoonlijke stijl
Ralph Lauren Fashion & Interior

Designer: haug haug
logo-haug-M9TJrdxo

haughaug

Hierbij de aanpassing.
Groet Annemarie

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Dank je wel!

haughaug

ik zie in de nieuwe ontwerpen vormen gebruikt worden die ik gebruikt heb in mijn ontwerp misschien kun je hier iets mee. Groet Annemarie

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Hallo Annemarie,

Kun je me iets meer context geven over wat je bedoelt?

Hartelijke groet,
Myranda

haughaug

Ik zie in een paar ontwerpen die na mijn inzending gemaakt zijn de vorm die ik in het zwart gemaakt heb terugkomen dan in een cirkel gebruikt of herhaald maar dat is denk ik het nadeel van deze wedstrijdvorm men kan kijken naar het commentaar van de ipdrachtgever en zo een ander ontwerp maken. Prettig weekend en succes met de keuze Annemarie

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-haug-J3shqG0m

haughaug

En nog een ander ontwerp. Groet Annemarie

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

En de letters IN-CONNECTION willen we graag in dezelfde grote uitvoeren.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-haug-IRYz2Ncm

haughaug

Dank voor de reactie.
Hierbij de aanpassing.
Groet Anneamrie

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Hallo Annemarie,

Deze opmaak spreekt ons meer aan dan de andere. Wat ons opvalt is de beduidend grotere afstand van de gele bal ( en de ballen liggen niet op 1 lijn). Heb je daar een reden voor?

Hg Myranda

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-haug-rdwekKbg

haughaug

HIERBIJ EEN AANPASSING OP VOORSTEL 2 IK HOOR GRAAG OF IK OP DE GOEDE WEG ZIT GROET ANNEMARIE

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Ik denk dat mijn feedback op jouw andere ontwerp alles zegt.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-haug-CqwxeQuO

haughaug

Beste Opdrachtgever,

Hierbij nog een ontwerp. Mijn gedachten zijn erbij Omarming (Connectie) verbinding door de kleuren elkaar te laten overlappen en transparant te maken. Hoop weer wat te horen groet Annemarie

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Goed opgepakt. Dit is zeker een logo in de categorie wat ons aanspreekt. Wellicht toch in-connection als een woord en dan het logo er boven of een ander plek?
Onder in-connection dient uiteindelijk het volgende nog te komen staan:
persoonlijke groei - bedrijfs groei - outplacement
Deze woorden zijn nog niet definitief.

Dank je wel Annemarie.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-haug-16uEMlVI

haughaug

Beste opdrachtgever, Hierbij nog een heel ander ontwerp met als basis de acht als vebindingsteken. Met vriendelijke groet en succes met de keus. Annemarie telefoon 070 3999993

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Het idee is leuk, maar wat minder strak/chique uitgevoerd op deze wijze. Kun je daar iets mee?

haughaug

Dank voor het commentaar ik ga er mee aan de slag.
Groet Annemarie

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Fijn Annemarie. Ik zie dat mijn commentaar interpretabel is. Voor de zekerheid nog een toelichting. Het mag dus iets chiquer uitgevoerd worden. Doordat het verbindingsteken in deze uitvoering is, vinden we het wat minder strak overkomen. We zijn echt op zoek naar een combinatie van chique/strak/klasse, maar wel weer een logo waar een verhaal achter zit, of wat je uit kunt leggen. Diepgang.

Fijn dat je het mee wilt nemen. Wij wensen je een goede inspiratie flow!

Hartelijke groet,
Myranda

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-haug-zFx3x8KG

haughaug

Beste Opdrachtgever,

Hierbij mijn ontwerp voor het logo.
Ik hoor graag mochten er vragen zijn.
Met vriendelijke groet Annemarie

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

HiAnnemarie,

Goede poging voor wat betreft eenvoud/klasse. We zoeken een iets spannendere vorm. Een bloem of een boom of iets dergelijks vinden wij voor de hand liggend als het om persoonlijke- en bedrijfsgroei en outplacement gaat.

Wellicht kun je hier iets mee?

Hartelijke groet,
Myranda

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.