Logo voor nieuw dienstverlenend bedrijf: Persoonlijke Groei-Outplacement

Datum start: 08-01-2013

Datum einde: 15-01-2013

Totaal budget: € 199.00
Nieuwste inzending
Book cover
Alwinfrank

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkeling van in eerste instantie het logo voor een nieuw bedrijf en vervolgens een website.
Uitstraling:
- kwaliteit
- professionaliteit
- stijlvol
- duidelijke balans tussen rationeel en spiritueel
- Intrigerend
- Eenvoudig
- Esthetisch
- Nuchter en sterk

Mag dus niet zweverig worden, ondanks dat de dienstverlening persoonlijke groei betreft van zowel mens als bedrijf. Modern en tijdloos, zodat het logo 5 jaar mee kan. Niet al te actueel of tijdgeest gebonden. Wel een pakkend logo zijn, echter niet te dominant. Weerspiegeling van klasse.

Het ontwerp moet betaalbaar uitgevoerd kunnen worden. Geen extreme drukkosten.

Logo wordt gebruikt voor
website
drukwerk als visitekaartje
op auto
zadeldekjes en dekens

Wanneer je aanvullende informatie wenst, mail gerust.

Bedrijfsomschrijving


Mensen
In-Connection maakt persoonlijke groei voor iedereen mogelijk. Onze maatschappij is erg in beweging en verandert snel. Mens en bedrijfsleven zijn veelal zoekende om zich aan te passen aan al deze veranderingen. Mensen voelen zich niet gelukkig, privé of in het werk, hebben medische klachten of zijn zoekende naar wat hij/zij nu echt leuk vinden.
Bedrijven hebben een uitdaging gezond te blijven, zowel financieel als met de medewerkers.

Door een diversiteit van coachingsmogelijkheden gecombineerd aan te kunnen bieden (intiuitief coaching, selfmanagement training, coaching met paarden, Chi Neng Qigong -Chinese bewegingsleer die werkt voor lichaam en geest, fysieke inspanning zoals boksen, begeleiding in voeding, etc.) werken wij aan resultaat binnen 2 maanden.



Leef Connected!

Doelgroep


Voor iedereen die zich bewust is van zijn ontwikkel potentieel en dit wil versnellen. Voor hen die zakelijk of privé vastlopen, fysiek of emotioneel pijn lijden en binnen korte tijd transformatie wensen.

Voor bedrijven waarbij bedrijfsresultaten achter blijven. Zij dienen bewust op zoek te zijn naar transformatie richtingen om de bedrijfsresultaten positief te beïnvloeden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleuren:
Oud licht groen, rood-bruin achtig en goud-geel achtig zou mooi zijn.
Maar ik sta open voor jouw creativiteit en inspiratie dus laat dit geen kader zijn.

het lettertype wat in de naam Choicez wordt gebruikt, spreekt mij aan Choicez.nl


Persoonlijke stijl
Ralph Lauren Fashion & Interior

Designer: Tom Poes Tom Poes
logo-tom-poes-n2LCaqe0

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-tom-poes-mQ1TmyG0

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-tom-poes-ncuPFfoe

Geen commentaar

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Hallo Tom,

Dank voor je inbreng. Mooie kleuren maar helaas moeten we je terugkoppelen dat andere logos die zijn ingebracht ons meer aanspreken.

Wel hartelijk dank voor je creativiteit.

Hartelijke groet,
Myranda

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-tom-poes-mOGxdv2e

Geen commentaar

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Leuk dat je ook de moeite hebt genomen om het op onze marketingmaterialen te laten zien.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-tom-poes-kXJnEHrc

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.