Logo voor nieuw dienstverlenend bedrijf: Persoonlijke Groei-Outplacement

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: myranda.de.longte@planet.nl
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 08-01-2013 13:30
  • Datum einde : 15-01-2013 13:14
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 68
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkeling van in eerste instantie het logo voor een nieuw bedrijf en vervolgens een website.
Uitstraling:
- kwaliteit
- professionaliteit
- stijlvol
- duidelijke balans tussen rationeel en spiritueel
- Intrigerend
- Eenvoudig
- Esthetisch
- Nuchter en sterk

Mag dus niet zweverig worden, ondanks dat de dienstverlening persoonlijke groei betreft van zowel mens als bedrijf. Modern en tijdloos, zodat het logo 5 jaar mee kan. Niet al te actueel of tijdgeest gebonden. Wel een pakkend logo zijn, echter niet te dominant. Weerspiegeling van klasse.

Het ontwerp moet betaalbaar uitgevoerd kunnen worden. Geen extreme drukkosten.

Logo wordt gebruikt voor
website
drukwerk als visitekaartje
op auto
zadeldekjes en dekens

Wanneer je aanvullende informatie wenst, mail gerust.

Bedrijfsomschrijving:

Mensen
In-Connection maakt persoonlijke groei voor iedereen mogelijk. Onze maatschappij is erg in beweging en verandert snel. Mens en bedrijfsleven zijn veelal zoekende om zich aan te passen aan al deze veranderingen. Mensen voelen zich niet gelukkig, privé of in het werk, hebben medische klachten of zijn zoekende naar wat hij/zij nu echt leuk vinden.
Bedrijven hebben een uitdaging gezond te blijven, zowel financieel als met de medewerkers.

Door een diversiteit van coachingsmogelijkheden gecombineerd aan te kunnen bieden (intiuitief coaching, selfmanagement training, coaching met paarden, Chi Neng Qigong -Chinese bewegingsleer die werkt voor lichaam en geest, fysieke inspanning zoals boksen, begeleiding in voeding, etc.) werken wij aan resultaat binnen 2 maanden.



Leef Connected!

Doelgroep:

Voor iedereen die zich bewust is van zijn ontwikkel potentieel en dit wil versnellen. Voor hen die zakelijk of privé vastlopen, fysiek of emotioneel pijn lijden en binnen korte tijd transformatie wensen.

Voor bedrijven waarbij bedrijfsresultaten achter blijven. Zij dienen bewust op zoek te zijn naar transformatie richtingen om de bedrijfsresultaten positief te beïnvloeden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleuren:
Oud licht groen, rood-bruin achtig en goud-geel achtig zou mooi zijn.
Maar ik sta open voor jouw creativiteit en inspiratie dus laat dit geen kader zijn.

het lettertype wat in de naam Choicez wordt gebruikt, spreekt mij aan Choicez.nl


Persoonlijke stijl
Ralph Lauren Fashion & Interior

Esther
  • Logo # 158175 voor Logo voor nieuw dienstverlenend bedrijf: Persoonlijke Groei-Outplacement wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Esther:

      Variant

    2. myranda.de.longte@planet.nl zegt :

      De rustige varianten spreken ons meet aan maar dank voor het laten zien van varianten.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 158059 voor Logo voor nieuw dienstverlenend bedrijf: Persoonlijke Groei-Outplacement wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Esther:

      Hoi Myranda,
      Dankjewel voor je sterren en reactie!
      De kleur van het logo is aubergine in verschillende kleurtinten. Bij deze inzending een aantal kleurenvarianten en lettertypen. Hoor graag weer je feedback. (alle variatie is mogelijk)
      M.v.g. Esther

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 157874 voor Logo voor nieuw dienstverlenend bedrijf: Persoonlijke Groei-Outplacement wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Esther:

      Beste myranda,

      Nu echt de goede geupload..
      Bijgaand een voorstel voor in-connection.
      Kleuren zijn naar wens aan te passen.
      Ben benieuwd of her aanspreekt.

      M.v.g. Esther

    2. myranda.de.longte@planet.nl zegt :

      Hallo Esther,

      Ook jouw logo spreekt ons ook aan. In wat voor kleur is het nu opgemaakt? Vinden we nl helemaal niet gek.Is het gewoon grijs? Lijkt alsof er een paarse gloed overheen zit.
      Kun je in-connection zonder hoofdletters opmaken en een iets ander lettertype kiezen? We zoeken net wat stijlvollers.
      Persoonlijke groei mag met kleine letter beginnen.

      Wellicht wil je toch een kleurvoorstel doen? We hebben een wat ingetogen stijlvolle authentieke kleur in gedachten.

      Dank je wel alvast.

      Hartelijke groet,
      Myranda

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network