Variant
Logo voor nieuw dienstverlenend bedrijf: Persoonlijke Groei-Outplacement
- Wedstrijd van: myranda.de.longte@planet.nl
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-01-2013
Datum einde: 15-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De rustige varianten spreken ons meet aan maar dank voor het laten zien van varianten.

Hoi Myranda,
Dankjewel voor je sterren en reactie!
De kleur van het logo is aubergine in verschillende kleurtinten. Bij deze inzending een aantal kleurenvarianten en lettertypen. Hoor graag weer je feedback. (alle variatie is mogelijk)
M.v.g. Esther

Beste myranda,
Nu echt de goede geupload..
Bijgaand een voorstel voor in-connection.
Kleuren zijn naar wens aan te passen.
Ben benieuwd of her aanspreekt.
M.v.g. Esther
Hallo Esther,
Ook jouw logo spreekt ons ook aan. In wat voor kleur is het nu opgemaakt? Vinden we nl helemaal niet gek.Is het gewoon grijs? Lijkt alsof er een paarse gloed overheen zit.
Kun je in-connection zonder hoofdletters opmaken en een iets ander lettertype kiezen? We zoeken net wat stijlvollers.
Persoonlijke groei mag met kleine letter beginnen.
Wellicht wil je toch een kleurvoorstel doen? We hebben een wat ingetogen stijlvolle authentieke kleur in gedachten.
Dank je wel alvast.
Hartelijke groet,
Myranda