Logo voor nieuw dienstverlenend bedrijf: Persoonlijke Groei-Outplacement

Datum start: 08-01-2013

Datum einde: 15-01-2013

Totaal budget: € 199.00
Nieuwste inzending
Book cover
Alwinfrank

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkeling van in eerste instantie het logo voor een nieuw bedrijf en vervolgens een website.
Uitstraling:
- kwaliteit
- professionaliteit
- stijlvol
- duidelijke balans tussen rationeel en spiritueel
- Intrigerend
- Eenvoudig
- Esthetisch
- Nuchter en sterk

Mag dus niet zweverig worden, ondanks dat de dienstverlening persoonlijke groei betreft van zowel mens als bedrijf. Modern en tijdloos, zodat het logo 5 jaar mee kan. Niet al te actueel of tijdgeest gebonden. Wel een pakkend logo zijn, echter niet te dominant. Weerspiegeling van klasse.

Het ontwerp moet betaalbaar uitgevoerd kunnen worden. Geen extreme drukkosten.

Logo wordt gebruikt voor
website
drukwerk als visitekaartje
op auto
zadeldekjes en dekens

Wanneer je aanvullende informatie wenst, mail gerust.

Bedrijfsomschrijving


Mensen
In-Connection maakt persoonlijke groei voor iedereen mogelijk. Onze maatschappij is erg in beweging en verandert snel. Mens en bedrijfsleven zijn veelal zoekende om zich aan te passen aan al deze veranderingen. Mensen voelen zich niet gelukkig, privé of in het werk, hebben medische klachten of zijn zoekende naar wat hij/zij nu echt leuk vinden.
Bedrijven hebben een uitdaging gezond te blijven, zowel financieel als met de medewerkers.

Door een diversiteit van coachingsmogelijkheden gecombineerd aan te kunnen bieden (intiuitief coaching, selfmanagement training, coaching met paarden, Chi Neng Qigong -Chinese bewegingsleer die werkt voor lichaam en geest, fysieke inspanning zoals boksen, begeleiding in voeding, etc.) werken wij aan resultaat binnen 2 maanden.



Leef Connected!

Doelgroep


Voor iedereen die zich bewust is van zijn ontwikkel potentieel en dit wil versnellen. Voor hen die zakelijk of privé vastlopen, fysiek of emotioneel pijn lijden en binnen korte tijd transformatie wensen.

Voor bedrijven waarbij bedrijfsresultaten achter blijven. Zij dienen bewust op zoek te zijn naar transformatie richtingen om de bedrijfsresultaten positief te beïnvloeden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleuren:
Oud licht groen, rood-bruin achtig en goud-geel achtig zou mooi zijn.
Maar ik sta open voor jouw creativiteit en inspiratie dus laat dit geen kader zijn.

het lettertype wat in de naam Choicez wordt gebruikt, spreekt mij aan Choicez.nl


Persoonlijke stijl
Ralph Lauren Fashion & Interior

Designer: Budget Media Budget Media
logo-budget-media-ZM5kSOPo

Budget Media Budget Media

Nog een voorstel van onze kant.

Mvg Mark

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Dank je wel Mark. We vinden hem voor onze smaak wat druk. Drankje wel weer voor je creatieve inbreng.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-budget-media-yfNrIJAe

Budget Media Budget Media

Nog een paar voorstellen, we zijn weer benieuwd wat u er van vind.

Mvg mark

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-budget-media-xp7sn6Ui

Budget Media Budget Media

Nog een totaal ander voorstel van onze kant. We zijn weer erg benieuwd wat u er van vind.

Mvg Mark

Budget Media Budget Media

U kunt op het plaatje klikken
voor de ware grote en kleurschakering

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Hallo Mark,
Dank je wel weer. Een bloem vinden we echter te voor de hand liggend bij onze dienstverlening.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-budget-media-uJPHW7DE

Budget Media Budget Media

Nog een ander voorstel van deze kant, totaal iets anders.
we zijn weer erg benieuwd wat u er van vind.

Mvg Mark

Budget Media Budget Media

U kunt op het plaatje klikken
voor de ware grote en kleurschakering

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Dank je wel weer Mark. Dit heeft voor ons een te grafische uitstraling. Toch bedankt!

Hartelijke groet,
Myranda

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-budget-media-erSDPBU8

Budget Media Budget Media

Het was even puzzelen maar het is toch aardig gelukt om het verbindende ellement er in terug te laten komen.

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Dank je wel. De letters zijn zo meer naar onze smaak. Het verbindende element, daar bedoel je het deel boven de I mee?

Budget Media Budget Media

ja en de bolletjes zijn verbonden met elkaar..

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-budget-media-7UHBxoRs

Budget Media Budget Media

Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte

welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken

voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in

elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe

illustrator verctor formaat) voor al uw uitingen.

Mvg Mark

myranda.de.longte@planet.nlmyranda.de.longte@planet.nl

Hallo Mark,

Dank je wel voor je ontwerp. Het gaat ook al in de abstracte richting, waar onze voorkeur lijkt te liggen. Zoals het nu is, zouden we al wat aanpassingen zien. Het cursieve "connection' zou staand mogen en het 'IN' zou ons inziens niet bold hoeven. Wellicht kunnen de bollen als verbindingsteken gebruikt worden? Of heb je het met een bedoeling daar geplaatst?

Hartelijke groet,
Myranda

Budget Media Budget Media

gaan we maken... ;-)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.