Hierbij stuur ik een huistijl voorstel in. De envelop is nu C5 formaat zonder venster, maar dit kan natuurlijk altijd veranderen.
Datum start: 12-07-2011
Datum einde: 01-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Opdrachtgever.
Ik heb de \"o\" in Mayor vervangen door het logo. Ik wil met dit logo een zakelijke indruk geven maar tevens door de ronde de toegankelijkheid bewaren.
Ik hoor graag wat U er van vindt.
//Maria
Beste Maria,
Bedankt voor je inzending. Ik vind het logo er erg leuk uitzien. Ziet er strak uit, je hebt een beeld van waar ik naar opzoek ben. Ik snap de toegankelijkheid van logo. Alleen mis ik nog een achterliggende betekenis
Beste opdrachtgever,
Mijn excuses dat ik mijn achterliggende gedachten/betekenis niet eerder er bij heb gezet.
Zoals ik al eerder zei, en u ook terug kunt zien, is mijn bedoeling om dit een toegankelijk logo te maken. Een ronde vorm vormt meer vertrouwen dan hoekige punten. Dit omdat vele mensen bijna niet tot helemaal niet bekend zijn met IT en mensen dus niet al door het logo een grotere afstand voelen tussen hen en het bedrijf Mayor IT. Ik heb dan ook de twee kleuren beide evenveel verwerkt in het logo. Wat weer samenwerking en klant en bedrijf suggereert. Wat zoals U misschien wel ziet soepeltjes verloopt.
//Maria