Visual
Datum start: 12-07-2011
Datum einde: 01-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De juiste voorstellen...
Leuk gevonden. Kan je nog wat uitleg geven bij het logo? En waarom je voor deze vorm hebt gekozen?
Mvg, Jaap
Beste Jaap,
Ik heb ervoor gekozen om een gestileerde \'M\' als beeldmerk te gebruiken, geen bijzondere of vergezochte theorieën verder.
Ik ben erg benieuwd welke variant en kleurcombinatie de voorkeur krijgt, dan kan ik dit mogelijk meenemen in een eventuele huisstijl.
Ik hoor het graag!
Een creatieve groet,
Matthijs Meijer
MeijerMedia
Ik bedenk me dat deze pitch alleen is voor een logo.
In dat geval wil ik graag afwachten of het logo an sich ook naar wens is. De huisstijl kan ik na deze wedstrijd uiteraard ook verzorgen. Evenals drukwerk en het ontwikkelen van een professionele website conform de nieuwe huisstijl.
Kortom: Alles op het gebied van internet en reclame!
\\