Geen commentaar
Datum start: 02-12-2013
Datum einde: 16-12-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
het visje doet ons te veel denekne aan het geloof tekentje....
Bedankt voor de feedback! Hierop zal ik een andere variant insturen. Echter heb ik nog niet inzichtelijk welke kleur of lettertype u hiervan aanspreekt. Zal voor nu alleen het beeldmerk aanpassen.

Geen commentaar
het visje doet ons te veel denekne aan het geloof tekentje....

Geen commentaar

Eerste opzet met een bewuste kleurkeuze. Hierna nog enkele andere kleuren en lettertypes. De vlag van cultuur heeft blauw, rood en geel. Bij sushi en Japan denk je al snel aan rood. Om de warmte van Aruba terug te laten komen in het logo heb ik gekozen voor een 'warm' red, zandkleur (strand + geel vd vlag) en blauw van het water (vlag Aruba). Dit in combi met een casual lettertype.