De kracht van het LSTFND concept zit in het kunnen identificeren van de eigenaar van een verloren voorwerp. Mijn ontwerp verwijst naar deze mogelijkheid door het gebruik van de basisvorm van een EAN Code (gecodeerde informatie/identificatie). Kleur en vorm geven het logo een moderne, frisse, maar professionele uitstraling.
Het logo kan uiteraard ook in een andere kleurstelling.
Datum start: 20-03-2013
Datum einde: 27-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik heb er nog niet het wow effect bij. De streepjes code heb ik toch iets 'retro' mee, het raakt me nog niet als ik eerlijk ben.
Bas
Dank voor je feedback. Kun je aangeven of je het logo voor lstfnd ziet als een woordbeeld of meer als een pictogram/icoon?
Ik denk meer in pictogram/icoon waarin wel de letters verwerkt zijn, maar het pictogram is belangrijker merk ik als ik kijk naar de designs die voor mij de wow factor hebben