Logo voor nieuwe start-up
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
Behoefte:
Het logo moet dus op twee plekken gebruikt worden. De website en de stickers.
Belangrijk is dus dat het logo een hele duidelijke herkenbaarheid heeft. Het moet klein zijn (de stickers zijn immers niet al te groot), maar daarin wel 100% duidelijk, er moet een mogelijkheid zijn dat bij succes iedereen bij het logo meteen een herkenning heeft.
Bedrijfsomschrijving:
Lstfnd is een nieuw bedrijfje dat uitgaat van de goede wil van mensen om gevonden voorwerpen terug te brengen. Hoe vaak zien we niet foto's van camera's langskomen met de vraag: wie is dit? Ik heb zijn camera en ik wil hem graag teruggeven. Met dergelijke stickers is het heel eenvoudig om de eigenaar terug te vinden.
Doelgroep:
De doelgroep is primair de nieuwe werknomade. De mensen die veel reizen, vooral met de trein en bus, en veel elektronica bezitten die ze onderweg kwijt kunnen raken. Echter, uiteindelijk is het natuurlijk geschikt voor iedereen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Wij laten dit geheel vrij aan de designer. We zijn op zoek naar het 'wauw' gevoel, geen retro, geen oude stijlen.
Grafic ART
-
-
Toelichting van de designer Grafic ART:
De hond is een trouwe metgezel, ook als we onderweg zijn. Voor alles wat de mens niet kan vinden wordt een speurhond ingezet. "Spot the Hound-dog" wordt nu "Lost the Found-dog".
-
chi666 zegt :
Mooi bedacht, erg leuk gedaan, zeker een contenter
-
chi666 zegt :
Ik moest van mijn partners zeggen dat je absoluut heel veel kudo's scoort voor creativiteit en een hele eervolle vermelding dient te krijgen. Maar dat hij hem toch niet gaat worden (net niet zakelijk genoeg was de reactie). Dus helaas, maar je hebt ons zeker doen glimlachen en dat is ook wat waard, toch?
-
Grafic ART zegt
Dank voor de leuke positieve feedback!
Jammer genoeg geen winnaar maar wel een leuke "opsteker". Inderdaad; iemand laten glimlachen is zeker wat waard. Wellicht to een volgende keer! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-