Logo voor nieuwe start-up
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
Behoefte:
Het logo moet dus op twee plekken gebruikt worden. De website en de stickers.
Belangrijk is dus dat het logo een hele duidelijke herkenbaarheid heeft. Het moet klein zijn (de stickers zijn immers niet al te groot), maar daarin wel 100% duidelijk, er moet een mogelijkheid zijn dat bij succes iedereen bij het logo meteen een herkenning heeft.
Bedrijfsomschrijving:
Lstfnd is een nieuw bedrijfje dat uitgaat van de goede wil van mensen om gevonden voorwerpen terug te brengen. Hoe vaak zien we niet foto's van camera's langskomen met de vraag: wie is dit? Ik heb zijn camera en ik wil hem graag teruggeven. Met dergelijke stickers is het heel eenvoudig om de eigenaar terug te vinden.
Doelgroep:
De doelgroep is primair de nieuwe werknomade. De mensen die veel reizen, vooral met de trein en bus, en veel elektronica bezitten die ze onderweg kwijt kunnen raken. Echter, uiteindelijk is het natuurlijk geschikt voor iedereen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Wij laten dit geheel vrij aan de designer. We zijn op zoek naar het 'wauw' gevoel, geen retro, geen oude stijlen.
Designers Mind
-
-
Toelichting van de designer Designers Mind:
beste opdrachtgever,
hierbij een nieuw voorstel
groet,
Dennis -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Designers Mind:
Beste opdrachtgever,
hierbij mijn voorstellen
het idee achter de pijlen is de zoektocht en weten waar je het moet brengen.
graag zie ik uw reactie tegemoet.
groet, Dennis -
chi666 zegt :
Ik begrijp wat je ermee wilt overbrengen, maar het raakt me niet echt. Ik heb er geen wow gevoel bij, sorry. De bovenste pijlen hebben bij mij meteen een 'sabbat's gevoel, de kaarsenkandelaar voor de heilige Joodse dag.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-