Logo voor nieuwe winkel in woonaccessoires gezocht

Datum start: 05-09-2014

Datum einde: 19-09-2014

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
costa

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


HiP Metaal is een nieuw te starten winkel, die zowel online als op woonboulevards aanwezig is. Het assortiment bestaat uit stoere metalen producten. We starten met de verkoop van emaille producten. Op termijn verwachten we uit te breiden naar meer woonaccessoires van metaal.

We bieden trendy, metalen producten voor een goede prijs. We bieden producten van merken die in Nederland niet of nauwelijks verkrijgbaar zijn. We zoeken naar een logo met kernwoorden: stoer, robuust, metaal, hip, bijzonder.


Woordmerk: HiP Metaal
Beeldmerk: optioneel, zeker geen vereiste. Als iemand een beeldmerk kan toevoegen aan het logo dat toegevoegde waarde heeft (volledig past bij het concept)dan staan we daar wel voor open.

We gaan het logo gebruiken voor:
- online (website, facebook, nieuwsbrief)
- emails
- pakbonnen/facturen
- promotiematerialen: kaartjes, flyers
- productlabels (onder de naam "HiP")

In de bijlage vind je een impressie van onze producten.

Bedrijfsomschrijving


Nieuwe winkel in woonaccessoires

Doelgroep


Doelgroep: 20 - 60 jaar breed. Voornamelijk vrouwen. Mensen die aandacht besteden aan de inrichting van hun huis.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Voorkeur voor een combinatie van grijs/wit/zwart, met maximaal één andere kleur. (Maar we worden graag verrast!) Andere kleur moet passend zijn in woonbranche, en bij de producten. We denken in eerste instantie aan heldere krachtige kleuren, maar pastelkleuren, passend bij de producten die we verkopen, is ook een mogelijkheid.

Geen roze.

In de bijlage vind je een impressie van onze producten en aantal logo's die ons aanspreken.

Designer: edgarvillanueva edgarvillanueva
logo-edgarvillanueva-ZqsTPyU4

edgarvillanuevaedgarvillanueva

Design based on the nature of business and the market to which it is focused. The gray gradient color represent the metal color, and orange gradient color indicates the color of the metal melt when relating it to the production process that the company has.

Figure resembles a house as many of the products of the company are especially for use in a home. Finally the font is wide to reflect the strength of the products and reliability that the company offers its customers.

I would like to know your feedback, whether to make a change, I do it gladly.

NOTE: The image used for the cover of facebook is not my property and only used for demonstration purposes of design.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.