Geen commentaar
Datum start: 06-11-2012
Datum einde: 20-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag opdrachtgever,
hierbij mijn inzending voor het logo, een eerste opzet.
Een vrij lange bedrijfsnaam. Ik heb het zo goed leesbaar en in proportie willen weergeven. Het is duidelijk leesbaar en oogt overzichtelijk. De kleuren zijn fris en van 'nu', maar hebben toch een uitstraling van zorg en gezondheid. Het logo kan zowel verticaal als horizontaal naast elkaar gebruikt worden, vandaar de kleinere logo's onder de voorstellen. Het beeldmerk is een mensfiguur dat vrije beweging, vitaliteit en blijdschap toont. Dit kan gebruikt worden op alle uitingen, zoals facebook en twitter, maar ook in folders en binnen de huisstijl uiteraard. Ik ben benieuwd naar de eerste reactie!
Kleuren, lettertypen en beeld kan aangepast worden naar wens.
Mvg,
Marcel
OpMaat