Geen commentaar
Datum start: 27-11-2013
Datum einde: 11-12-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ter vergelijking een ander lettertype. In dit logo zijn zowel het internationale karakter als het kantoorgebeuren terug te vinden...

Geen commentaar
Ik zie dat jullie voorkeur uitgaat naar een andere benadering van het thema 'office' maar ik wilde jullie mijn voorstellen voor het websitelogo toch laten zien. Kleurstelling kan natuurlijk aangepast worden.

Geen commentaar

Geen commentaar
Aan de hand van de feedback, heb ik bijgaand voorstel gemaakt...
De wereldbol vinden wij passend gezien het internationale karakter. De kantoorwereld kunnen wij hierin niet terugvinden.
Ok, ik ga kijken of ik daar iets mee kan, en laat dit zo snel mogelijk zien,,

Geen commentaar
Hier een gekleurde versie van het ontwerp, en nu zonder pay-off...

Geen commentaar
Offipedia is internationaal. Het gebruik van tekst willen wij zoveel mogelijk beperken.