Geen commentaar
Datum start: 27-11-2013
Datum einde: 11-12-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Een fris, modern en transparant logo, met nadruk op het woord offipedia. Ik heb niet geprobeerd het veelzijdige assortiment kantoorartikelen in 1 productafbeelding te vangen, je kunt beter een herkenbaar beeld gebruiken. De O van offipedia leent zich daar goed voor, ook als losstaand herkenningteken.
De kleuren zijn nog wel een knipoog naar een welbekend kantoorartikel: de rood/blauwe gum met een wit streepje erover.