Variatie op het thema, een compactere versie
Logo voor onderwijsinnovatie adviesbedrijf
- Wedstrijd van: Lottederooij
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 21-02-2013
Datum einde: 28-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo Lotte,
Hierbij een versie met tekst.
Met vriendelijke groet
Kim

Hier bij zijn de druppels qua grote omgedraaid om het vergaren van kennis aan te geven.

Nog een variatie op het thema. In deze variant wordt de druppel steeds ronder om uit eindelijk helemaal rond, als de parel van wijsheid in het water te vloeien.

Hallo Lotte,
Ben benieuwd of dit dichter bij komt.
Met vriendelijke groet
Kim

variatie op het thema

Variatie op het thema

Hierbij mijn inzendig.
De vallende druppel heeft genoeg ruimte in het golvende geheel om te groeien.
De "golven" die gemaakt worden gaan buiten het kader en een hebben groter bereik. Ook de grote "stijgende"druppel gaat buiten de denkbeeldige kaders van de cirkel.
Ben benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groet
Kim
Beste Kim,
Ik vind dit een mooi ontwerp. Je gedachtegang sluit precies aan en het kleur en lichtgebruik vind ik erg mooi. Zou je het logo echter iets ovaler kunnen maken en toch iets herkenbaarder als druppels en water?
Hartelijke groet,
Lotte de Rooij